Slavia : TJ Jíloviště

Zápas se soupeřem, se kterým už nemusí nikdy hrát. Pro spoustu hráčů, pro spousty klubů, které o tom zápase můžou jen snít.  

Asi jste sami pochopili, že náš cíl je prostě jinde, než počítat výsledky a honit nějaké skóre. Řídíme se jednoduchým mottem: "Nejvíce gólů chtěj vstřelit a zabraň nejvíce gólů soupeře." Jestli dokázal někdo počítat výsledek, tak je pro mne machr! Stejně mne nezajímá! 

K události jako takové. Myslím, že to mělo spád. Kluci si hodně moc zahráli. A mělo to velký smysl, protože jsme si mohli vyzkoušet hru proti mladším hráčům, kterým se musíme umět vyhnout kličkou nebo rychlým oběhnutím - prostě překonat soupeře a vstřelit branku. 

Moc se mi líbí, jak se kluci vyvíjejí po fotbalové stránce. Učíme je nad svými fotbalovými akcemi přemýšlet. Aby jsme z nich neudělali roboty, co poslouchají naše pokyny, to nechceme. Ano, poradíme mu vyhni se, udělej kličku, ale už jim neřekneme jak, protože na to musí přijít sami, zapojením své inteligence. 

Další radostná novina byla zapojení Matyho Kulhánka do zápasu. To mi udělalo opravdu velkou radost, když nastoupil a začal tam školit o chlup mladší kluky ze Slavie. 

Já vám moc děkuji, že jste přijeli a mohl se uskutečnit tento zápas.  

Zase příště na tréninku či zápase Kóča